Umeå, shopping & Schlagerbaren

Ååh så härligt!! Nu är jag uppe i Ume, i Hellis lilla mysiga studentlya. Utanför ligger snön i meterhöga snödrivor men det är faktiskt 1 plusgrad, och ja det är ju Norrland! Så lite mer snö hit o dit spelar ingen roll när man ska ha en sån här trevlig helg.

Just nu har vi precis vaknat och Helli står i sitt lilla kök och gör frukost. "Du behöver iinte hjälpa till, jag tycker om att fixa!" Hon är så härlig den där! Och i högtalarna strömmar vääldigt mysig musik, Melissa Horn. Smsade precis god morgon till Henke, och sa att vi mååste ladda ner henne! Sjuukt mysig musik.

Nu får jag höra av värdinnan att min gröt är klar om cirka 3 minuter! Ni ser i rubriken vad vår lördag här kommer bestå av bland annat. Dessutom ska jag träffa Lina från USA, guuud vad kul det ska bli!! Hon pluggar till läkare här sen i januari. Duktig tjej det där.

Hoppas ni mår bra allesammans.
Bon apetit!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0