I got you!


I've got something stuck in my mind;
think I know what it is.

It starts with your name
and always end up with a kiss.

And I can't stay without it, no,
can't live without it.

So if you see me run around like a madman
singing words like this, then you'll understand;
I've got u. Wah!
U, u, u, u, u, u, I've got you. Baby!


Haha SÅ skön låt! Rigo m fl från Melodifestivalen i år, sånt jävla skönt groooove i låten, och kommer ihåg att deras framträdande var så jäkla härligt! 50talsinspirerat, glatt och lite flummigt, haha! 



Nu har jag tränat mitt favvopass, blivit besviken för att det inte var nån Hiphop efter just idag... Pratat med Helli, Andréa, kommit hem, pussat Henke som jag mötte i dörren som äntligen ska träna [så duktig! ;) ], och nuu - ska jag laga korvstroganoff!
Kram & hej!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0