Dansat för Daniel Westling!

haha japp! Ikväll var det ju dags för det sjukt roliga danspasset Ragga igen, samma koreografi och sköna låtar så det var ju bara att ge gärnet, SÅ jäkla kul! Och jag stod längst till höger vid glasrutorna och dörren så man hade fin utsikt över stretchen och gången utanför. När vi var mitt inne i dansen och shakade som mest så slängde jag ett öga genom rutan och ser en kille klädd i kostym gå förbi utanför, och dels kände jag väl igen frillan och dels förstod jag vem det var. Vem går annars klädd så i ett gym liksom?
Och några minuter senare öppnar han dörren och kliver in, och eftersom jag stod precis där vände jag mig om och vi log mot varan och sa -Hej. .  Är det inte vackert..? ;) Då säger instruktören "Tjejer, ska vi visa Daniel från början då?" Såklart, så jag stod alltså 2 meter framför Daniel Westling ikväll och skakade loss till Beyonce... Rätt skoj om jag får säga det själv!


Exakt såhär såg han tamigtusan ut..!!


Nu är det nattinatti och mysipys och imorgon kväll drar jag till nordligare breddgrader/lattituder, sak samma och spenderar helgen i Umeå med världens underbaraste Helena! :D

Ha en toppen helg ni med!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0