Våga tro

- ingenting är omöjligt! Och hoppet ska man alltid bära med sig tycker jag, de två hänger liksom ihop. Som sagt; tänk positivt,, allt blir så otroligt mycket lättare och härligare då. Och kärleken, ja den är det viktigaste av allt. Som ni kanske förstår så är det ju min blivande tatuering jag pratar om,, haha man kunde nästan tro att jag skulle säga blivande man, men ne inte riiktigt än är vi där.. ;)

Det står nu mellan trean och fyran i inlägget en bit ner, jag gillar verkligen hjärtat på trean men upplägget på fyran tror jag jag gillar mer. Tror att det får bli en sammanslagning av de båda, ska hitta nån som kan rita upp det också!

Nu är det dags för jobb igen efter min delikata lunch, ciao bella!

Kommentarer
Postat av: Jess

Jag gillar trean mest av alla, gillar upplägget med hjärtat i mitten :) Ses på fredag stumpan ! Pusss

2009-01-21 @ 22:58:29
URL: http://jessicarose.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0