Tro hopp & kärlek

Faith hope & love, yes det kommer jag inom ett par månader ha en tatuering av i min nacke! Oj, det lät lite läskigt nu.. haha, hm.. den kommer ju verkligen sitta där föralltid och i nacken syns den ju en hel del när man har uppsatt. Men i och för sig har jag nästan alltid utsläppt i vilket fall som helst, och ända sen jag såg en kompis tatuering i nacken för några år sen så har jag funderat på att det är riktigt snyggt, och nu på senare tid mer och mer. Ända sen jag gjorde min första tatuering har jag velat göra en till men inte vetat vad, men nu vet jag det!

Här är några olika bilder jag hittat som jag gillar, 3an är min favorit än så länge. Vad tycker ni?











Kommentarer
Postat av: Helena

Å äntligen blir det av! Det finns en bra tatuerare här i umeå..både niklas och Anna har gjort hos honom när jag vart med. Gör du med!Den sista var ju skit snygg, du kanske kan smitta av dig lite på mig!

2009-01-19 @ 09:47:13
Postat av: Jessica

Jaa :D haha ja tänk om jag skulle göra när jag är hos dig i mars, men gud det är ju perfekt! jag har tänkt göra då nångång, helli detta tåls att tänka mer på! hmm ok så du tycker den sista.. ja den är snygg också, men jag tycker hjärtat var så fint på den tredje! men man kanske kan slå ihop den liksom? :)

2009-01-19 @ 11:50:37
URL: http://jessicade.blogg.se/
Postat av: Helena

Detta tåls verkligen att tänka på:)...kanske pratas vid lite ikväll om denna ide;)

2009-01-19 @ 12:07:43
Postat av: Nathalie

Jag tycker att alla är jättefina men jag tycker att den första är finast :) det tåls att tänka på helt enkelt!! Och helena, det kanske är dags för dig också så som du pratat om detta i flera år nu!!

2009-01-19 @ 13:30:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0