So sick

Vi har en tävling här hemma: Vem är sjukast? Vem kan snyta sig flest gånger på en minut? Vem hostar högst? osv osv.. Usch, att vara sjuk och bara ligga hemma är absolut topp3 det tråkigaste man kan göra. Men, att göra det tillsammans med sin älskling däremot är inte helt fel! Vi lyckades bli sjuka samtidigt, kanske inte är såå konstigt när man jämt är med varandra hehe, men i vilket fall som helst är det lite mysigare.

Ååh jag som skulle träna massor denna vecka! Inte för att det var den enda veckan som jag skulle göra det, men det var min sista vecka att träna på mitt kära SATS... Och det var så roliga pass också.. Funk i måndags och ikväll skulle jag kört den sjukt roliga dansaerobicen. Menmen, not much to do anyway. Varför det är sista SATS-tiden är för att jag nu ska börja träna på Balance! Vilket känns väldigt roligt, det är ju Daniel Westlings gymkedja och vi får gratis årskort där från jobbet, inte illa..! Och de har massor roliga pass, det bara kliar i mig att få börja träna där nu! Nästa vecka; då jäklar! Bland annat har de Contemporary Funk, Contemporary HipHop, Stripchair. Haha japp, man strippar med en stol.. ;) Närå, det är bara en sensuell dans där man använder en stol som de beskrev det. Ska bli intressant att prova på iallafall!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0