Chris Brown!

Vad jag älskar det!! Det är så otroligt uttrycksfullt, glädjefyllt mer än nåt annat, så mycket liv, kärlek, passion ("pension" Helli ;) ) ja jag skulle kunna hålla på hur länge som helst. Det är såklart dans jag pratar om, underbart! Upptäckte ett nytt program på MTV idag; America's Best Dance Crew. Påminner om mitt favoritprogram So You Think You Can Dance, men nu är det inte par eller individer som tävlar utan ett helt gäng tillsammans, grymt kul!!
Ont i halsen har jag fått.. Så när vi kom hem förut idag (från ett mysigt besök på Aquaria på Djurgårn) kröp jag upp i soffan och älsklingen min tog hand om mig och gjorde te och hade sig... :) Ska inte bli sjuk!!

I fredags var det ju dags för årets konsert: Chris Brown på Hovet! Synd bara att min favoritlåt inte spelades måste jag säga, hade ju sett fram emot det.. Men annars var det grymt! Precis som vi trott bjöds det på en rejäl dansshow och han var i toppform! Så himla kul att träffa Jessica och Pauline också! Efter showen var det ju bara att bege sig till efterfesten på Ambassadeur, vi trodde inte att det skulle va alltför lätt att komma in, men väl där.. nada problemas! Vi gled in som 5 kungligheter, nu skulle vi se Brownie sjunga på näära håll! Nja, riktigt så blev det ju inte.. Visst vi såg honom på riktigt nära håll, men nån sång blev det inte.. Men nöjda blev vi allafall och kvällen avslutades sen med ett välförtjänt mål på donken!










Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0