Konsten att kunna glädja

Jag ringde nyss Pauline, min kära rumskompis från Santa Monica, för hon ska också på Chris Brown ikväll! Så vi ska mötas upp, och vi ska bara in på efterfesten sen efter.. ;) Men iallafall, vi bodde på ett ställe som heter Marina del Rey i SM, och det är ju spanska och betyder typ kungens marina. Så vi började köra med att säga Marina del Rey fast med riktigt spanskt uttal, så jävla kul! haha, och hon skrattade alltid så mycket när jag gjorde det, underbart!

Så nu när jag ringde henne så ringde jag från min jobbmobil så hon inte skulle känna igen numret, och när hon svarade sa jag med den underbara brytningen "Har jag kommit till Marina del Rey?" och guud vad hon skrattade!! Hahaha, loovely! Ikväll blir det maaassa skoj,, även Jessica från SM ska dit så det blir en liten reunion :D








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0