Fredagsfin

Yes det gjorde jag mig idag det, och det är ju alltid för härligt att få uppskattning för det! Två stycken har kommenterat att de tycker jag var så fin idag så, man tackar man tackar!
Jag har på mig en av mina favoritkjolar, inköpt på Urban Outfitters i Santa Monica,, de hade så grymt mycket fina kjolar där! Och sen har jag ett par mönstrade bruna strumpbyxor, en vit tunn långärmad instoppad i kjolen och mina nya vinröda stövlar som jag älskar! Här nedanför ser ni kjolen jag menade.

För övrigt en ganska härlig bild va?? När Henke hälsade på mig i oktober är detta




Kommentarer
Postat av: Helena

Du är alltid fin! Men jag vet känslan av att göra det lite extra:)...jag har oxå en kjol på mig idag och en vit tröja instoppad i kjolen:)

2009-01-16 @ 17:39:40
Postat av: Jessica

Tack, du mee! :) haha har du, telepati det!

2009-01-17 @ 16:34:24
URL: http://jessicade.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0