Längtan & saknad

Fick en sådan längtan tillbaka till Montpellier idag, denna underbara mysiga stad i Södra Frankrike där jag var och pluggade i 3 månader för 2 år sen. Såå underbart; vädret, staden som är så otroligt charmig och mysig, alla människor man träffade, franskan.. ååh, jag måste bara tillbaka. Skulle så himla gärna vilja åka till Frankrike i sommar. . älskling..? ;)

Här gick jag varje dag till och från skolan, hur vackert är det inte?? Nostalgi.


Caféet Hemma som en svensk tjej öppnade när vi var där


Place de la Comedie, huvudtorget som jag även bodde i utkanten av, alla var så avis.. ;)


Torget ovan fast taget ett 20-tal meter bakåt, precis utanför min port


Gamla kära trammen.. Hehe, den tog man bl.a till stranden, IKEA mm :)




Åhh.., nä nu ska jag sluta vara så nostalgisk och ta och lämna jobbet istället! Slutade för en halvtimme sen men var bara tvungen att skriva det här och visa de underbara bilderna.. Jag ska åka direkt hem (läs Henkes lgh..;) ) idag, hade tänkt träna men så kände jag ne! inte idag. Tränade måndag tisdag och imorgon ska jag prova stripchair som jag berättade om för nån vecka sen. Så idag är jag väl värd en vilodag. Så det så.
Bon soir tout le monde!  Bisoux






Kommentarer
Postat av: Miranda

Åh ser ju supermysigt ut :)

2009-07-09 @ 15:38:10
URL: http://mirandasminut.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0