Jag kan!!

Hela mitt liv har jag velat lära mig det, det ser så himla skönt ut;; och nu kan jag det, äntligen, jag kan jonglera!!! :D Trodde aldrig jag skulle kunna lära mig det. Glömmer aldrig när jag var liten och Robban & Linus gjorde det och det såg ju så jäkla lätt ut... Och det är det också, haha! Tack vare min älskling, allt är tack vare honom. Kärleken övervinner allt. . .

Han sa bara "Juste, nu ska jag lära dig jonglera." hämtade de färgglada bollarna, visade hur man gjorde, gav två tips, och vips: 3 sekunder senare kunde jag jonglera. Är det inte otroligt?

Annars har vi haft en bra helg, mådde äntligen tillräckligt bra i fredags för att kunna träffa lite folk och i lördags hade vi spelkväll här hemma. Först vann tjejerna i Pratmakarna och sen vann killarna i TP. Och Pratmakarna är ju mycke roligare s'att... ;)

Imorgon startar äntligen frisk -& träningsveckan!! :D
För övrigt kan jag tipsa om en riktigt bra låt: Paparazzi - Lady GaGa. Skitskön!!
Nu blir det godnatt, imorgon ska vi äntligen upp och jobba igen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0